Până acum nu scriam deloc cu diacritice…mă rog, nu chiar deloc. Cât am lucrat în armată şi făceam scriere – să zic aşa, mâncam diacriticele… dar când am renunţat la armată am renunţat să mai scriu cu diacritice la calculator deoarece am schimbat statul. Am trecut în Italia.
Acum, că am micuţul şi neimportantul meu blog, scriind fără diacritice parcă nu era la locul lui… Aşa că am trecut şi eu în rândul oamenilor “diacritici”.
Vă las două link-uri:
www.diacritice.com – pentru cine are un text fără diacritice şi ar vrea să îl transforme în unul cu diacritice. Eu am folosit pentru ceva timp acest site dar mi-am instalat recent tastatura română şi acum folosesc exclusiv doar tastatura, fără intermediari.
www.diacritice.ro – de pe acest site mi-am descărcat maparea tastaturii în limba română. Pentru Windows 7 merge bine softul pentru Windows Vista.
Poate reuşim să demarăm o campanie pentru limba română şi pentru diacritice.
Acest post a fost inspirat de următorul blog: www.gabiblog.info.

