În mod normal mă lasă rece lupta asta de care e mai bun şi care pe care copiază. Deşi sunt utilizator de Android – LG Optimus 3D, nu neg existenţa iPhone şi altele.
În schimb mă deranjează foarte mult afirmaţiile celor care au un iPhone şi se cred “second to none”. Am pus mâna pe iPhone, m-am jucat cu el vreo 4 ore, l-am pus în libertate parţială – o chestie care mi-a dat mai multe bătăi de cap decât orice altă chestie ce trebuia să o deblochez şi…m-a lăsat rece toată chestia asta.
Ca idee – am cumpărat LG-ul meu în acelaşi timp cu un prieten care şi-a luat iPhone 4S… Am venit cu el la muncă şi la pauza de masă el îşi scoate telefonul, îmi scot şi eu telefonul – da! era o chestie de “care pe care” prestabilită… În timp ce pe-al lui nu-l băga în seamă nimeni, al meu aduna interese şi priviri mai ceva ca Angelina Jolie în Tombrider.
Îmi sunt simpatici cei de la România Europeană – deşi înţeleg că ar fi rămas doar unul, însă astăzi am citit un articol ce se intitula “5 motive principale pentru un smartphone de calitate” – aici articolul. Şi cum sunt un avid consumator de noutăţi pe tema HiTech am zis să mă uit să văd opinia lui… Dezamăgire totală deoarece, deşi spune un smartphone de calitate, vorbeşte doar de iPhone şi mai ales aduce nişte motive futile, copilăroase.
Prin urmare am decis să răspund şi eu cu o serie de videoclipuri care circulă pe youtube şi care deja au adunat destul vizionări.

Prima parte

A doua parte

A treia parte

A patra parte

Ultima parte

Cireaşa de pe tort a fost când pe TPU unul a întrebat dacă îşi cumpără iPhone devine mai şmecher şi mai interesant!!! NUUUUUUUUUUU!!! Niciodată

Mulţam fain pentru citire

