Plângeam zilele acestea după un film care… să mă ţină legat de scaun, să îmi provoace sentimente. Nu mai văzusem de mult aşa ceva. Ba nu, mint. Nu mai văzusem de ceva vreme un astfel de film. Ultimul a fost Trust – cu Clive Owen, un film ce mă “privea” în multe puncte.
Dar să revenim la actual… Filmul din această seară este “The beaver” – Castorul, cu Mel Gibson şi Jodie Foster în rolurile principale. Deşi nu sunt de acord cu Jodie Foster ca fiind în rolul principal alături de Mel Gibson, considerându-l mai degrabă pe Anton Yelchin care în film joacă rolul fiului cel mare, las lucrurile aşa fără să complic mai mult situaţia.
Povestea din film este una destul de banală dar actuală şi care, din nou, mă face să mă identific în anumite situaţii. Este vorba despre Walter Black care îşi pierde minţile şi prin intermediul castorului, îşi scoate la iveală a doua personalitate… Nu spun mai multe, vă las să vă uitaţi.
În opinia mea este un film bun, poate chiar foarte bun. Vorbim de Mel Gibson, curajosul “Patimilor lui Hristos”, neînfricatul din Braveheart şi nebunaticul din “What women want”. Aici face un rol tulburător despre o persoană tulburată.

