Preiau şi eu prima leapşă din viaţa mea de blogger. De la Mell preluare, adică de aici
1. Munte sau mare?
Munte. Mereu. Pe lângă aer curat e şi soare, fără lenevire. Şi apoi marea e aceeaşi mereu. Muntele te surprinde la fiecare pas.
2. Iarna sau vara?
Amândouă. Vara pe munte la plimbare, iarna la munte în cabană.
3. Care e destinatia la care visezi ca vei ajunge macar o data in viata?
Alaska şi Taiwan. Sălbăticia mă atrage.
4. Care a fost cea mai frumoasa tara pe care ai vizitat-o?
ROMÂNIA. Mereu va fi aşa. Nu pentru că sunt patriot – cine mă cunoaşte ştie acest lucru, ci doar pentru faptul că e într-adevăr frumoasă şi îmi dă furnicături la suflet şi la inimă de fiecare dată.
5. Care a fost cel mai frumos oras din afara tarii pe care l-ai vizitat?
Parisul. De două ori. La anul va fi a treia oară. Are farmecul lui pe care nimeni nu-l poate nega.
6. Care a fost cel mai frumos oras din Romania pe care l-ai vizitat?
Oradea.
7. Ce obiectiv turistic te-a impresionat?
O mănăstire de călugăriţe din Moldova de sus. Atunci parcă am fost rupt de realitate. A trebuit să mă ia la palme prietena să mă trezească.
8. Ce obiectiv turistic romanesc ai recomanda unui strain?
Ceva general: munţii şi delta.
9. Ce oras ti-ai dori sa vizitezi?
Londra şi Bordeaux. Obiectiv 2016!
10. Ce suveniruri cumperi de obicei?
Cănile, magneţii şi vederile. Am căni acasă cam din toate oraşele vizitate: Paris, Metz, Venezia, Genova, Torino, Graffenwoeher, Nancy, Cannes şi altele.

Ia vericule cât e caldă!

