E duminică…am dormit de-am rupt de credeam că patul se va răzvrăti împotriva mea. Am ajuns din urmă planul la somn, de 7 ore pe zi. Păcat că doar duminica reuşesc să fac planu’, că în rest dorm cam vreo 4 ore pe noapte.
Acum am făcut de mâncare, am văzut şi un film…şi mă plictisesc. Familia mea drăguţă doarme şi nu le deranjez încă; cică ar trebui să repar un navigator care e la mine de vreun an şi mereu zic să îi aloc timp dar până la urmă nu o fac niciodată.
Aşa că acum ascult Top 100 clasic şi o “frec” pe net. Voi ce faceţi?
Mă gândeam să adaug nişte noi categorii, tip Android My Way şi Linux. Poate şi un concurs lunar cu premii, acum rămâne să văd realizarea acestui plan cam imposibil din motive logistice – sunt în Franţa deci ar fi cam greu cu premierea… Vedem.
Salutare şi numai bine…

